GARANTIEBELEID

Is het mogelijk om een bestelling te retourneren?

Ja, dat kan zeker! Het kan voorkomen, dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling of dat er iets is misgegaan. Daarom heb je 30 dagen de tijd om je bestelde artikelen te retourneren.

Het is belangrijk dat je binnen 14 dagen bij ons aangeeft dat je je bestelling wilt retourneren. Daarna heb je nog eens 14 dagen om het pakket naar ons retour te sturen.


Let op! 

Een groot aantal van onze producten zijn cosmetische producten. Dit zijn producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiene niet retour mogen. Deze artikelen kunnen alleen in ongebruikte staat worden geretourneerd.


Doorloop de volgende stappen voor het retourneren van je bestelling

Stap 1: Neem binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact op met de klantenservice van Goodbitz. Dit kan via het contactformulier op de website of je kunt een e-mail sturen naar info@goodbitz.nl.  

Stap 2: Je ontvangt van ons een retourformulier en alle benodigde informatie over het retourneren van je bestelde producten.

Stap 3: Breng je retour naar het dichtstbijzijnde postkantoor. Bewaar de track & trace code goed!

De kosten voor het retourneren van een pakket zijn voor eigen rekening.


Afhandeling retour

Wanneer we de retourzending in goede orde hebben ontvangen, wordt het aankoopbedrag, inclusief de verzendkosten, binnen 5 werkdagen teruggestort op je (bank)rekening. Hierbij wordt het rekeningnummer gebruikt, waarmee de bestelling is betaald.  


Retourbeleid- Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 30 dagen.- Retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst aanmelden bij Goodbitz.- Retourzendingen binnen 14 dagen na aanmelding bij Goodbitz versturen.- Stuur de artikelen die je wilt retourneren in één zending terug.  - Verzending van retour dienen voorzien te zijn van track & trace code.- Retourzendingen worden alleen geaccepteerd in originele staat inclusief labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden niet in behandeling genomen.- Niet gemelde retourzendingen worden niet in behandeling genomen.


Ruilen

Het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een ander artikel? Dan kun je een nieuwe bestelling plaatsen.